Specialusis pedagogas
Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems specialiųjų ugdymo(si) poreikių;
Numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius vaikų poreikius bei galimybes, lavina sutrikusias funkcijas, pažintinius gebėjimus, atsižvelgiant į kiekvieno specialiųjų poreikių vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
Girdimasis suvokimas – tai gebėjimas skirti ir atpažinti nekalbinius (gyvosios ir negyvosios gamtos) bei kalbinius garsus. Girdimojo suvokimo neišlavėjimas trukdo ne tik mokantis skaityti ir rašyti, bet ir taisyklingam žodžių tarimui, gebėjimui išgirsti ir atskirti panašiai skambančius garsus, skiemenis, žodžius. Todėl dar ikimokykliniame amžiuje svarbu lavinti girdimąjį suvokimą. Tam pasitelksime ne tik garsą, bet ir judesį bei vaizdą.
Pristatymas skaidrėse: Girdžiu
Regimasis suvokimas yra mūsų smegenų gebėjimas suvokti tai, ką mato mūsų akys. Savo regimojo suvokimo įgūdžius tiek vaikai, tiek suaugusieji naudoja nuolat ir kiekvieną dieną. Kasdieninės užduotys, tokios kaip apsirengimas, sklandus skaitymas, vardo rašymas ar ėjimas į darželį žinomu keliu, turi vieną bendrą dalyką: norint tinkamai atlikti užduotis, reikia gerų regimojo suvokimo sugebėjimų.
Specialiosios pedagogės Ligitos paruoštos rekomendacijos regimojo suvokimo lavinimui skaidrėse: Regimasis suvokimas
Užduotėlės: 1. Išbrauk kas netinka 2. Rask daiktus sunkėjančia tvarka 3. Rask ir išbrauk
4. Rask ir suskaičiuok 5. Rask tinkamą detalę 6. Surask nurodytą 7. Surask šešėlį
Šiuolaikinių mokinių bendra charakteristika ir jos mokymo(si) ypatumai. Skaitmeninės kartos bruožai